Friday, November 9, 2012

My Lattest Discovery!



Normally, I never pay much attention to my shower gel/soap either than it´s scent, but a friend of mine told me to try Nivea´s Natural Oil, telling me it was amazing, and bla bla bla... I didn´t quite believe in what she said but I was curious so I whent for it and had a pleasant surprise since it has the oil feeling but without the sticky part! And besides feeling great while getting a shower (for me it´s kind of a "zen" moment), I totally felt my skin mostourized afterwards, which doesn´t happen with other soaps. A great discovery indeed, sooo glad I´ve listened to my friend!
 
Normalmente não dou muita atenção aos geles/sabonetes de duche que uso para além do cheiro que tem, mas uma amiga minha insistiu que experimenta-se o Natural Oil da Nivea, disse-me que era qualquer coisa e bla bla bla... Não acreditei bem no que ela disse mas fiquei curiosa (sempre aquele bichinho!) e tive uma agradável surpresa quando experimentei visto que tem a sensação óptima do óleo mas sem a sensação "peganhenta"! E para além saber mesmo bem no duche (para mim é aquele momento "zen"), senti de facto a pele hidratada depois do banho, coisa que não me acontece com outros geles. Uma grande descoberta de facto, fiquei tãooooo contente por ter dado ouvidos a minha amiga!

7 comments:

  1. love Nivea so much))
    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  2. Existem uns da dove com esse efeito que também adoro! :)

    ReplyDelete
  3. Vou experimentar :)


    http://passosdemoda.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  4. Uso este Nivea há alguns anos e adoro. Não troco por nada :)

    ReplyDelete
  5. i'lll try this !

    http://saralookbook.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Estou louca para experimentar! Obrigada pela dica!

    Beijoss

    www.isared.blogspot.pt

    ReplyDelete

Other Extraordinary Thoughts