Wednesday, May 1, 2013

Tattoo Me


Tattoo Me by Sephora


I´ve always loved tattoos, some of them (colored ones) I rather see it on other people but I have 2 tattoos myself. But sometimes we may like to have one or two discret and temporally, for special occasions, for a specific meaning or just for decoration. Well, now it´s possible with the Tattoo me pen by Sephora. There are 3 different shapes: stars (the one I´ve got for myself), anchor and skull. They last all day and can be easily removed with water and soap. Are you also a tattoo lover? Wich shape do you like the most?

Sempre gostei de tatuagens, asend que algumas delas gosto de ver nas outras pessoas (as coloridas), eu cá tenho duas mas são discretas e com tinta preta. Mas as vezes gostaríamos de ter uma mais discreta e temporaria, para ocasiões especiais, que representem alguma coisa ou simplesmente por decoração. Bem, agora é possível com a caneta de Tattoo Me da Sephora. Existem 3 formas diferentes: Estrelas (foi a que comprei para mim), áncora e caveira. Duram durante todo o dia e podem tirar-se facilmente com água e sabão. E vocês, também gostam de tatuagens? Qual é a vossa forma favorita?




7 comments:

Other Extraordinary Thoughts